Overslaan en naar de inhoud gaan

Bezoek Huishoudbeurs nagenoeg gelijk

De Huishoudbeurs trok dit jaar 245 duizend bezoekers. Vorig jaar was dat iets meer: 247 duizend.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De 68e editie van de Huishoudbeurs, die plaatshad van 16 tot en met 24 februari, heeft om precies te zijn 244.911 bezoekers getrokken. Dat is 0,8 procent minder dan vorig jaar (246.998 bezoekers). Dat meldt Amsterdam Rai.

related partner content for mobile comes here

Over de samenstelling van de bezoekers zegt Amsterdam Rai onder meer dit:
1 op de 4 jonger is dan 26 jaar
93 procent is vrouw
Het gemiddelde bestedingsbedrag op de beurs is bijna 100 euro per bezoeker
De gemiddelde bezoekduur bedraagt 5 uur en 48 minuten

De volgende Huishoudbeurs wordt van 15 tot en met 23 februari 2014 gehouden in Amsterdam Rai.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in