Overslaan en naar de inhoud gaan

Bas Velthuis verruilt Publicis voor Being There

Na 12 jaar bij netwerkbureaus kiest de strateeg voor een zelfstandig bureau.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bas Velthuis (38) werkte sinds februari 2014 als Head of Strategy bij Publicis. Daarvoor was hij Hoofd Strategie bij Y&R Amsterdam en Red Cell Not Just Film. 

related partner content for mobile comes here

Dit zegt Velthuis over zijn overstap: ‘De afgelopen 12 jaar heb ik met veel enthousiasme als strateeg binnen netwerkbureaus gewerkt. Nu kies ik bewust voor de onafhankelijkheid en het ondernemerschap van een zelfstandig bureau. Being There is uitgegroeid tot een merkcampagnebureau, maar heeft nog steeds het DNA van een activatiebureau. Dat mediavrije denken vanuit de ontvanger spreekt me aan.’

Hij begint op 1 maart met de functietitel &;strategy director&;. 

Directeur Strategie Edward Stolze van Being There: ‘Bas is aangetrokken om de verbreding van ons bureau verder gestalte te geven. Hij heeft veel ervaring met merkcampagnes en positioneringsvraagstukken en daar gaat hij het bij ons heel druk mee krijgen.’

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in