Overslaan en naar de inhoud gaan

McDonald's zet jeugdhelden in voor nieuwe campagne

Nieuwe McDonald's commercial geeft 'I'm loving it'-campagne flinke draai.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De winst van McDonald’s is vorig jaar flink gekelderd door teruglopende verkopen in de Verenigde Staten, de economische malaise in Europa en het vleesschandaal in Azië. Vooral Amerikanen kiezen steeds vaak voor gezonde maaltijden van opkomende concurrenten.  

related partner content for mobile comes here

Oude liefde roest niet..
Met de nieuwe ‘Love is endless’ commercial en een dozijn oude jeugdhelden zoals pacman, roadrunner en mario bros wordt alles uit de kast gehaald om de liefde bij het oude publiek weer aan te wakkeren. Zal het genoeg zijn om het publiek massaal weer over de drempel te krijgen?

Bureau: Leo Burnett Chicago

Zie de video:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in