Overslaan en naar de inhoud gaan

Vlaamse ‘WK-babe’ is het nieuwe gezicht van Ice-Watch

Het horlogemerk zet de controversiële Axelle Despiegelaere in voor reclamecampagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mooie dames waren erg in trek tijdens het WK van afgelopen zomer.

related partner content for mobile comes here

Tenminste, bij cameramensen en fotografen. Zo ook de Vlaamse Axelle Despiegelaere. op haar gezicht gesmeerd ging viraal. Ze werd een hit op sociale media in België. Cosmeticamerk L&;Oréal bood haar zelfs een modellencontract aan.

Antilope 

Maar toen bleek dat ze het jaar daarvoor een antilope had doodgeschoten en er een foto op sociale media rondging van een trotse Axelle met het doodgeschoten dier.  Gevolg: backlash en L&;Oréal was klaar met de Vlaamse.

Nu komt ze toch terug. Als model voor het horlogemerk ICE- Watch.

: ‘De charmante studente en fanatiek supporter vande Rode Duivels, die tijdens het WK Voetbal 2014 in Brazilië alle bikken op zich gericht had, is het nieuwe uithangbord van het merk Ice-Watch. De keuze viel op Axelle omdat ze spontaan, fris en dyamisch is.’

Ice-Watch werkte eerder met zwemmer Florent Manadou, autocoureur Marco Wittmann en wielrenner Philippe Gilbert.

 

 

 

 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in