Overslaan en naar de inhoud gaan

Weima voelt Marketing Chiefs aan de tand in CMO Talk

In een serie van tien gesprekken gaat marketing adept en MD van adviesbureau Energize Klaas Weima Nederlandse Chief Marketing Officers…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Klaas interviewt maandelijks een prominente &;marketeer in chief&; en vragen om zijn of haar visie op marketingcommunicatie in het post-digital tijdperk.


Roel Welsing van Triodos is aanstaande donderdag zijn eerste &;interview-object&;. Lezers van MarketingOnline kunnen vooraf meebepalen welke vraag ‘sowieso mee moet’ in het interview dat via podcasts, de site cmotalk.nl en publicatie in Tijdschrift voor Marketing onder de aandacht van de lezers wordt gebracht. Dat kan via mail, in de commentbox van Marketingonline of door de hashtag te gebruiken. Op MIE, 4 en 5 februari in de Jaarbeurs in Utrecht, houdt Weima twee live CMO Talk&;s om de nieuwe rubriek en serie interviews verder onder de aandacht te brengen.

De relatie tussen Klaas Weima en Tijdschrift voor Marketing gaat al een tijdje terug. Eerder schreef hij voor TvM artikelen over digitale trends en ontwikkelingen, geïnspireerd op internationale congressen. Later ontwikkelde het format tot podcast-interviews met visionairs. In zijn boek Verdiende aandacht (2010) beschreef hij een alternatieve manier om merken te bouwen in het digitale tijdperk om te voorkomen dat zij de strijd om aandacht zullen verliezen. CMO Talk wordt technisch gefaciliteerd door Voicebooking.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in