Oad naar ZenithOptimedia
Na de doorstart van Oad heeft de reisaanbieder gekozen voor een nieuw mediabureau.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Oad ging in september vorig jaar failliet en maakte een doorstart. Met behulp van ZenithOptimedia is Oad momenteel weer actief in de media.
Januari is een belangrijke maand voor reisaanbieders, omdat in deze periode de meeste mensen al bezig zijn met de zomervakantie en de eerste boekingen gedaan worden. Met de huidige campagne wil Oad laten zien een breed aanbod te hebben. Om deze boodschap over te brengen bij de consument worden er naast de reguliere tv-campagne ook billboards rondom relevante programmering ingezet. De tv-campagne wordt uitgezonden op RTL, SBS en BrandDeli.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid