Overslaan en naar de inhoud gaan

Tijdschrift voor Marketing op Marcom: wie wil een vip-kaart?

Volgende week donderdag neemt Tijdschrift voor Marketing een deel van de activiteiten op Marcom09 voor zijn rekening.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgende week donderdag neemt Tijdschrift voor Marketing een deel van de activiteiten op voor zijn rekening.

related partner content for mobile comes here

Op 4 juni is er een presentatie van over authenticity. Je kunt dit deel alleen als vip bijwonen. Vip-kaarten worden via de deelnemende bedrijven verspreid.

Pine neemt ook deel aan het aansluitende Marketing Executive Debat, met topmarketeers als (ING) (Google), Kiliaan Toorenaar (Marktplaats) en (Hema).

TvM-columnist Stephan Fellinger leidt dit debat.

Daarna is er een executive lunch, waarvoor de Marketing is gevraagd. Als afsluiter treedt mijn hoogste baas, , ceo van Wolters Kluwer op.

MarCom09 is door middel van voorinschrijving gratis toegankelijk. Kijk

Dan kun je bij tal van presentaties terecht, maar bovenstaande presentaties zijn exclusief voor vips.

Jammer? Ja, maar ik heb nog vijf vipkaarten weg te geven. Wie zin heeft om bovenstaande events (zonder de lunch) bij te wonen, mag zich bij mij melden. De tegenprestatie? Een stukje op MolBlog.

Tot nu toe hebben zich al 8.500 marketing- en communicatie-professionals aangemeld voor MarCom09. Dus dat is best veel.

Een week later (9 juni) is overigens , en dat is veel intiemer, diepgaander, maar ook razend interessant voor marketeers. En daar zie je ook de nieuwe Marketeer of the Year.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in