'Slechts 3% van de marketeers is tevreden over ROI van mobiel'
Marketing technologie bedrijf [x+1] komt deze maand met onderzoeksresultaten over de perceptie van consumenten en marketeers op diverse…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
John Haake (VP Marketing bij [x+1]) verwacht echter wel dat Mobile alsnog een steeds belangrijkere rol in de marketingmix zal krijgen: "It takes a long time for the dollars to actually flow to where the eyeball is. The interjection of programmatic techs and better targeting data has created something of value in mobile that may have not existed for consumers in the past."
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het onderzoek is in juli verricht onder 250 consumenten en 200 marketeers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Mediapost
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid