Overslaan en naar de inhoud gaan

'Slechts 3% van de marketeers is tevreden over ROI van mobiel'

Marketing technologie bedrijf [x+1] komt deze maand met onderzoeksresultaten over de perceptie van consumenten en marketeers op diverse…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

John Haake (VP Marketing bij [x+1]) verwacht echter wel dat Mobile alsnog een steeds belangrijkere rol in de marketingmix zal krijgen: "It takes a long time for the dollars to actually flow to where the eyeball is. The interjection of programmatic techs and better targeting data has created something of value in mobile that may have not existed for consumers in the past."

related partner content for mobile comes here

Het onderzoek is in juli verricht onder 250 consumenten en 200 marketeers.

Bron: Mediapost

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in