Overslaan en naar de inhoud gaan

Sietze Rademaker stapt over van Epidemic Sound naar Amp.Amsterdam

Hij begint bij zijn nieuwe werkgever als directeur New Business & Sonic Branding.
Sietze
Sietze

In deze rol is hij verantwoordelijk voor new business projecten gericht op Sonic Branding. Ook treedt hij toe tot het management team van Amp.Amsterdam, dat naast Rademaker bestaat uit CEO/Managing Director Joost Haartsen en Executive Creative Director Diederik van Middelkoop.

related partner content for mobile comes here

Rademaker heeft ruim dertien jaar ervaring in de wereld van muziek en tech en werkte eerder bij onder andere Spotify, VICE en MassiveMusic. De afgelopen anderhalf jaar was hij Managing Director Benelux en Frankrijk bij het Zweedse Epidemic Sound, dat muziek (buiten copyrightorganisaties om) verzorgt voor videomakers in de breedste zin van het woord. 

Rademaker: “Dit is dé tijd is voor merken om zich te buigen over hun sound en de vraag wat ze daar mee kunnen doen. Met de opkomst van stemgestuurde apparaten en de belangstelling voor podcasts, neemt geluid een steeds belangrijkere positie in. In video gaat nu tien keer zoveel geld om als in audio, terwijl mensen evenveel tijd aan beide besteden. Je kunt daaruit wel opmaken dat er een enorme shift zal plaatsvinden in waar marketingbudgetten heen zullen. Met Amp.Amsterdam zullen wij er alles aan doen om vooraan te staan.'

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in