Overslaan en naar de inhoud gaan

Rufus Ketting is de nieuwe creatief directeur van bureau Natwerk

Hij vertrok bij KesselKramer en leidt nu samen met Frank de Ruwe het creatieve team van Natwerk.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Rufus Ketting (43) is vanaf 1 januari bij Natwerk begonnen als creatief directeur. Hij werkt al jaren in de creatieve industrie, meest recent bij KesselsKramer.

related partner content for mobile comes here

Samen met Frank de Ruwe


Ketting krijgt de functie creatief directeur naast Natwerk-oprichter Frank de Ruwe. Zij sturen vanaf nu samen het creatieve team aan. De Ruwe: 'De groei van het bedrijf en de toename van grote klanten maken de komst van iemand als Rufus noodzakelijk. Daarnaast zitten we op persoonlijk en creatief gebied op één lijn. Hij brengt een enorme berg nieuwe energie met zich mee waar we allemaal heel blij van worden.'

Ketting krijgt de functie creatief directeur naast Natwerk-oprichter Frank de Ruwe. Zij sturen vanaf nu samen het creatieve team aan. De Ruwe: 'De groei van het bedrijf en de toename van grote klanten maken de komst van iemand als Rufus noodzakelijk. Daarnaast zitten we op persoonlijk en creatief gebied op één lijn. Hij brengt een enorme berg nieuwe energie met zich mee waar we allemaal heel blij van worden.'

How's en why's


Ketting is enthousiast over zijn nieuwe functie. Hij noemt Natwerk 'het allerbeste "how-bureau" van Nederland' (een verwijzing naar de gouden cirkel van Simon Sinek). Ketting: 'Natwerk heeft how’s bedacht die honderd senior creatives in hun hele loopbaan samen nog niet bij elkaar verzonnen krijgen. En dat moeten we blijven doen. Ik ben van plan er wat goeie, creatieve why’s aan toe te voegen.'

gouden cirkel van Simon Sinek). Ketting: 'Natwerk heeft how’s bedacht die honderd senior creatives in hun hele loopbaan samen nog niet bij elkaar verzonnen krijgen. En dat moeten we blijven doen. Ik ben van plan er wat goeie, creatieve why’s aan toe te voegen.'

). Ketting: 'Natwerk heeft how’s bedacht die honderd senior creatives in hun hele loopbaan samen nog niet bij elkaar verzonnen krijgen. En dat moeten we blijven doen. Ik ben van plan er wat goeie, creatieve why’s aan toe te voegen.'

Bureau Natwerk staat bekend om opvallende acties, zoals in 2017 de Koffieloze Koffiebar voor Solidaridad en de kledinglijn voor snackbar Febo. Het bureau maakt ook reclamecampagnes voor merken als Youfone, Intertoys en Desperados en heeft een aantal eigen merken: Bello Limoncello, Broesko en Sterkwater.

Meer over Natwerk: 

Succes als remmende factor en hoe Natwerk dat doorbreekt (premium)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in