Overslaan en naar de inhoud gaan

PR-bureau met innovatief idee wint 25 duizend euro

De VPRA en Stichting Auspiciën voegen een MVO-award toe aan de Dutch PR Awards.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De VPRA en Stichting Auspiciën reiken dit jaar een MVO-award uit tijdens de Dutch PR Awards. De winnaar van het beste pr-idee voor een maatschappelijk initiatief ontvangt een cheque ter waarde van 25.000 euro het idee te realiseren.

related partner content for mobile comes here

Inspireren

De organisaties willen met de award ‘de branche inspireren om pr-expertise in te zetten voor maatschappelijk relevante doelen en ook innovatie stimuleren’. 

Online stemmen

De inzendingen worden door een commissie beoordeeld waarna de geselecteerde ideeën online worden gepresenteerd. Het publiek kan vervolgens online en voorkeursstem uitbrengen, maar deze stemming is niet doorslaggevend. De Stichting Auspiciën en de VPRA bepalen uiteindelijk een top-5 en de winnaar. Deze worden tijdens de uitreiking van de Dutch PR Awards bekend gemaakt.

Inschrijven

Deelnemers kunnen zich vanaf begin maart inschrijven. vindt u de voorwaarden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in