Nieuwe entertainmentzoekmachine


Bij Souki.com kan gezocht worden binnen de categorieën restaurants, bars, hotels, activiteiten en personen.
Souki.com gebruikt het eigen 'TwinMatch'-principe om de zoekresultaten te personaliseren. Hierbij worden reviews, zoekgedrag en interesses vergeleken met andere mensen met dezelfde
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSsmaak en voorkeuren. Hoe meer overeenkomsten er zijn, des te meer invloed dat heeft op de volgorde van de zoekresultaten.
Ceo Ernstjan Albers: 'Bij huidige zoekmachines wordt de eindgebruiker vaak
lastiggevallen met niet-relevante en opdringerige reclame. Eindgebruikers, maar ook adverteerders, zijn hier niet mee gebaat. Souki.com laat alleen die advertenties zien, die passen bij het gebruikersprofiel en hetgeen gezocht wordt.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid