Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe entertainmentzoekmachine

Souki.com komt met een op smaak en voorkeur georiënteerde zoekmachine die alleen zoekt op persoonsgerichte informatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bij kan gezocht worden binnen de categorieën restaurants, bars, hotels, activiteiten en personen.

related partner content for mobile comes here

Souki.com gebruikt het eigen 'TwinMatch'-principe om de zoekresultaten te personaliseren. Hierbij worden reviews, zoekgedrag en interesses vergeleken met andere mensen met dezelfde

smaak en voorkeuren. Hoe meer overeenkomsten er zijn, des te meer invloed dat heeft op de volgorde van de zoekresultaten.

Ceo Ernstjan Albers: 'Bij huidige zoekmachines wordt de eindgebruiker vaak

lastiggevallen met niet-relevante en opdringerige reclame. Eindgebruikers, maar ook adverteerders, zijn hier niet mee gebaat. Souki.com laat alleen die advertenties zien, die passen bij het gebruikersprofiel en hetgeen gezocht wordt.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in