Overslaan en naar de inhoud gaan

Marco Ruivenkamp benoemd tot managing director Benelux SpotX

Ruivenkamp neemt de rol over van Jeroen Rutte, die na het vertrek van Elwin Gastelaars de functie ad interim bekleedde.
Miniatuurvoorbeeld
© SpotX
Miniatuurvoorbeeld
© SpotX

Vanaf 1 juli 2018 is Marco Ruivenkamp (48) de nieuwe managing director van video-advertentieplatform SpotX. Binnen SpotX, dat onderdeel is van de RTL Group, wordt Ruivenkamp verantwoordelijk voor de verdere groei van SpotX in Nederland, België en Luxemburg.

related partner content for mobile comes here

Ruivenkamp heeft zich in de loop van zijn carrière gespecialiseerd in programmatic advertising. Eerder was hij verantwoordelijk voor de groei van mobile videoplatform LoopMe en had hij de leiding over alle digitale en programmatic activiteiten bij mediabureau MEC. Daarnaast heeft hij posities bekleed bij onder meer Turn, Tapps en Yahoo.

Groei

Dat is volgens RTL dan ook de reden dat juist hij werd aangesteld. ‘Het hangt samen met meer investering in programmatic adtech-oplossingen voor tv, personeelsuitbreiding en klantretentie.’

RTL meldt dat SpotX in het eerste kwartaal van 2018 een groei van 43 procent doormaakte. ‘Inmiddels wordt 30 procent van de wereldwijde online advertentie-uitgaven besteed op het tv-scherm.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
PanAlex

Really love your work, I am impressed by your writing style!
Halloween Costume Ideas for Men
Halloween Party Ideas
Halloween Costume Ideas
Halloween Party Games
Halloween Treats
Halloween Costume Ideas for Women
Halloween Cake Ideas
Halloween Decorations
Halloween History
Halloween Pumpkin
Spirit Halloween

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in