Overslaan en naar de inhoud gaan

Luuk Ros van Nima naar DDMA

Luuk Ros verlaat Nima en gaat het contentteam van DDMA leiden.
Luuk Ros
Luuk Ros

DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, heeft Luuk Ros aangesteld als teamlead content & community. Ros was hiervoor werkzaam als Manager Merk & Media bij NIMA en hoofdredacteur bij Marketingfacts.

related partner content for mobile comes here

Ros gaat per 1 januari aan de slag als lead van team content & community bij DDMA. Hier gaat hij leiding geven aan het team dat verantwoordelijk is voor onder meer events, onderzoek, educatie en content.

Ros heeft een ruime ervaring als hoofdredacteur in de marketingsector. Zo was hij bijna zes jaar hoofdredacteur bij Marketingfacts en was hij in die rol aangesloten bij NIMA, de beroepsvereniging en het opleidingsinstituut in onze sector. Ook was hij hoofdredacteur van MarketingTribune en Tijdschrift voor Marketing.

Luuk Ros: ‘Bij DDMA draait alles om de ethische, innovatieve en impactvolle inzet van data, en dat sluit aan bij mijn fascinatie voor de wisselwerking tussen technologie, marketing en maatschappij. DDMA is de omgeving waarin strategische diepgang en maatschappelijke relevantie hand in hand gaan – een combinatie die me inspireert en motiveert.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in