Overslaan en naar de inhoud gaan

Karen van der Kruit en Sid de Koning maken transfer naar Hagens PR

Van der Kruit gaat aan de slag als PR Consultant en Head of Account, Sid de Koning start als Strategy Director en lid van het MT.
Karen van der Kruit en Sid de Koning
Karen van der Kruit en Sid de Koning
Karen van der Kruit en Sid de Koning
Karen van der Kruit en Sid de Koning

Hagens PR heeft zich versterkt met de twee ervaren communicatiespecialisten, Karen van der Kruit en Sid de Koning. Volgens oprichter Sarah Hagens is de uitbreiding nodig omdat grote merken, zoals ABN Amro, Spotify en Etos, vaker strategische vraagstukken en PR-gedreven campagnes neerleggen bij het bureau. 'Ik wil dat het bureau steeds slimmer wordt en tegelijkertijd  no-nonsense blijft. Die lat kan en moet steeds hoger.'

related partner content for mobile comes here

De Koning (47) begon zijn carrière als een van de oprichters van reclamebureau Fitzroy waarna hij marketing director Benelux bij Just Eat werd. In zijn meest recente baan bij HPB (Het PR Bureau) werkte De Koning 7,5 jaar als strategy-director en was lid van het leiderschapsteam.

Karen van der Kruit (31) heeft een journalistieke achtergrond en startte haar carrière in de mediawereld. Voordat zij de overstap maakte naar de bureauzijde bij Lubbers de Jong, was Van der Kruit Head of Communications bij de start up Helpling. 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in