Overslaan en naar de inhoud gaan

HotSMS lanceert MMS actie voor Pearle

Tijdens zonnige dagen in juni en juli heeft HotSMS aan ruim 30.000 consumenten een MMS bericht gestuurd met een aanbieding voor RayBan…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In deze MMS zijn vier elkaar opvolgende plaatjes gebruikt. Op basis van iemands postcode stond in de MMS ook het adres van de dichtstbijzijnde Pearle vestiging. De MMS campagne maakte gebruik van de voordelen van mobiel als advertising kanaal: op basis van tijd (zonnig weer), plaats (postcode ontvanger en adres vestiging) en een optin profiel (modebewuste mannen en vrouwen in de leeftijd van 20 – 35 jaar) werd er traffic gegenereerd naar de Pearle winkels voor de RayBan promotie.

related partner content for mobile comes here

De MMS actie maakte deel uit van een multimediale campagne waarbij de presentatie van de zonnebrillen op centraal stond.

Pearle wilde met deze actie de doelgroep van modebewuste en merkgevoelige mannen en vrouwen in de leeftijd 20 – 35 jaar direct benaderen. Uit de optin database werd een selectie gemaakt op basis van postcode, toestel en leeftijd. Op basis van de postcode werd de dichtstbijzijnde Pearle vestiging in de MMS gecommuniceerd. Voor het criterium modebewustheid werd rekening gehouden met iemands huidige merk en type mobiele telefoon.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in