Overslaan en naar de inhoud gaan

Erik Kroeze krijgt de leiding over Mediarelaties bij NS

Kroeze volgt Iris Reshef op, die per 1 april doorgeschoven is naar de positie van directeur Communicatie.
Erik Kroeze
Erik Kroeze
© NS
Erik Kroeze
Erik Kroeze
© NS

Erik Kroeze is het nieuwe hoofd Mediarelaties van NS. Per 1 mei gaat hij aan de slag in zijn nieuwe functie.

related partner content for mobile comes here

Kroeze volgt Iris Reshef op, die per 1 april doorgeschoven is naar de positie van directeur Communicatie, ontstaan door het vertrek van Bartho Boer naar KPN. Kroeze maakt deel uit van het managementteam van NS dat onder verantwoordelijkheid van Reshef valt.

Het team Mediarelaties verzorgt onder andere de contacten met media en ondersteunt directie en medewerkers bij mediaoptredens. Ook houdt het zich bezig met het verbeteren van de reputatie van NS en het verzorgen van crisiscommunicatie. Het team Mediarelaties maakt onderdeel uit van de afdeling Communicatie & Corporate Affairs.

Kroeze werkt sinds 2013 bij NS. Eerst als pr-manager en sinds 2016 in de rol van senior-woordvoerder. Hij was de laatste jaren onder meer verantwoordelijk voor de publiciteit over de jaarcijfers, drukke treinen en dienstregeling. Ook verzorgde hij presentatie- en mediatrainingen en trad op als woordvoerder bij verschillende crises.

Voordat hij in dienst trad bij NS werkte Erik Kroeze hij als Communicatieadviseur en Woordvoerder voor de Raad van Bestuur van de NPO.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in