Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de winnaars van het derde kwartaal Ster Gouden Loeki 2015

Deze tien maken kans om aan het einde van het jaar de Gouden Loeki te winnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

1 Feestje - Centraal Beheer Achmea - DDB & Tribal

related partner content for mobile comes here



2 In iedereen schuilt een kampioen - Jumbo  - Alfred International

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.


3 Terras - Bavaria - Selmore


4 XTC-Facts - SIRE - Willem de Kooning Academie i.s.m. Marcel Hartog 


5 Echt waar! - De Efteling


6 School en studie - Bol.com - Etcetera


7 Fuel Your Senses- Esso - DDB

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.


8 Glamping - Holland Casino - TBWA\Neboko


9 Bavaria - Hardlopen - Selmore


10 C-Max - Ford - Blue Hive

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.



Elk kwartaal worden er veel nieuwe tv-commercials uitgezonden. Een onafhankelijk publiekspanel van GfK beoordeelt deze en elk kwartaal kiest dat panel 10 winnaars. Aan het eind van het jaar zijn er 40 kwartaalwinnaars, waaruit een top 10 van 2015 voortkomt.
De uitslag van deze top 10 én de online stem van het Nederlandse publiek (50-50%) bepalen de uiteindelijke winnaar. 

De winnaars van het eerste en tweede kwartaal staan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in