Overslaan en naar de inhoud gaan

Deze 5 nieuwsartikelen gingen in 2015 door het dak

Van speakerkratje tot kaasburger, van Plusbricks tot slechte slogans.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wilde iedereen van de zomer een speakerkratje van Heineken of vonden lezers het een geniale (herhalings)zet van het biermerk? 

related partner content for mobile comes here

Anyway, het is het best gelezen nieuwsartikel van dit jaar.

De burger van Old Amsterdam vond ook gretig aftrek, net als de Plusbricks van Plus, de slechtste slogans van 2015 en het feit dat Heineken zonder marketingdirecteur verder ging.

De top 5 op een rij:

1.  

2.

3. ;Lego-spaaractie&;: bouw je eigen supermarkt na met &;Plusbricks&

4.  

5.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in