Deze 5 nieuwsartikelen gingen in 2015 door het dak
Van speakerkratje tot kaasburger, van Plusbricks tot slechte slogans.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Wilde iedereen van de zomer een speakerkratje van Heineken of vonden lezers het een geniale (herhalings)zet van het biermerk?
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Anyway, het is het best gelezen nieuwsartikel van dit jaar.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe burger van Old Amsterdam vond ook gretig aftrek, net als de Plusbricks van Plus, de slechtste slogans van 2015 en het feit dat Heineken zonder marketingdirecteur verder ging.
De top 5 op een rij:
1. Bier, zomer, muziek: Heineken komt (weer) met speakerkratje
2. Old Amsterdam introduceert de Old Burger
3. Plus doet 'Lego-spaaractie': bouw je eigen supermarkt na met 'Plusbricks'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid