Overslaan en naar de inhoud gaan

Delta Lloyd komt met ‘Convenient Truth’

Sinds afgelopen weekend verschijnen er grote ijsblokken, van een meter hoog, op drukbezochte plekken in de ‘rijkere gemeenten’ van ons…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Als het ijs gesmolten is kunnen de DVD's gratis worden meegenomen door voorbijgangers. Delta Lloyd Asset Management heeft deze documentaire gemaakt om haar Delta Lloyd Water & Climate Fund onder de aandacht te brengen. De gaat over ondernemingen die werken aan oplossingen voor de milieuproblematiek en de kansen die dat beleggers biedt.

related partner content for mobile comes here

De smeltende ijsblokken staan symbool voor de huidige klimaatproblematiek. Rob Nieuwenhuizen, marketing & sales manager van Delta Lloyd Asset Management: "Onze boodschap heeft een positieve toon, de documentaire 'A Convenient Truth' gaat over kansen. We laten spectaculaire oplossingen zien van bedrijven die oplossingen genereren voor de milieuproblematiek. En daar hoort ook een spectaculaire manier van communiceren bij." Afgelopen weekend zijn er onder andere al ijsblokken neergeplant op de boulevard in Noordwijk, op de Brink in Laren en op de PC Hooftstraat in Amsterdam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in