Overslaan en naar de inhoud gaan

De helft van de MolBlog-bezoekers vindt het nooit te veel

We vroegen jullie hoeveel berichten jullie eigenlijk willen per dag op MolBlog.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

29 procent heeft genoeg aan 6 berichten per dag. 15 berichten per dag willen jullie niet, althans: slechts 5 procent van de 83 stemmers wil dat.

related partner content for mobile comes here

En 17 procent vindt 10 berichten wel genoeg.

De meerderheid (49 procent) vindt het echter nooit te veel.

Wat doen we daar nu mee?

Ik denk dat we gewoon blijven posten wat leuk, interessant of anderszins verontrustend is voor marketeers. Het optimum ligt waarschijnlijk ergens tussen de 6 en 10 berichten, die nieuw zijn of voorzien worden van een bijzondere context.

Vandaag hebben we dus op dit moment bijna ons optimum bereikt met 9 berichten tot nu toe, tenzij er vanavond nog veel volgt....

Kijk naar de nieuwe poll.

Nima-voorzitter Alfred Levi hield (the State of Marketing 2005) en daarin zegt hij dat retailers steeds sterker het marketingbudget bepalen van de A-merken.

Narrowcasting is momenteel erg in, maar retailers dwingen fabrikanten om daar aan mee te betalen. Is dat zinvol?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in