De helft van de MolBlog-bezoekers vindt het nooit te veel


29 procent heeft genoeg aan 6 berichten per dag. 15 berichten per dag willen jullie niet, althans: slechts 5 procent van de 83 stemmers wil dat.
En 17 procent vindt 10 berichten wel genoeg.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe meerderheid (49 procent) vindt het echter nooit te veel.
Wat doen we daar nu mee?
Ik denk dat we gewoon blijven posten wat leuk, interessant of anderszins verontrustend is voor marketeers. Het optimum ligt waarschijnlijk ergens tussen de 6 en 10 berichten, die nieuw zijn of voorzien worden van een bijzondere context.
Vandaag hebben we dus op dit moment bijna ons optimum bereikt met 9 berichten tot nu toe, tenzij er vanavond nog veel volgt....
Kijk naar de nieuwe poll.
Nima-voorzitter Alfred Levi hield vorige week een rede (the State of Marketing 2005) en daarin zegt hij dat retailers steeds sterker het marketingbudget bepalen van de A-merken.
Narrowcasting is momenteel erg in, maar retailers dwingen fabrikanten om daar aan mee te betalen. Is dat zinvol?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid