Overslaan en naar de inhoud gaan

Communicatie Prijsvraag: wie wint de Reputation Award 2010?

Woensdagavond 28 april wordt voor de tiende keer de Reputation Award uitgereikt. Aan wie zal professor Cees van Riel, hoogleraar Corporate…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Afgelopen jaar bleek dat de reputatie van de financiële instellingen dramatisch was gedaald met uitzondering van de Rabobank. Hoe doen de banken en verzekeraars het dit jaar? Wie zijn de nieuwkomers, de grootste stijgers en de ergste dalers?

related partner content for mobile comes here

Raad ook dit jaar weer mee met Communicatie Online en voorspel de top 3. Onder de winnaars verloten we een jaarabonnement op Communicatie.

Ter inspiratie hieronder de top 10 van vorig jaar:

1. Philips 77,9
2. Rabobank 77,3
3. FrieslandCampina 75,1
4. Air France-KLM 73,6
5. Heineken 73,6
6. TNT 73,0
7. Wolters Kluwer 72,5
8. Unilever 71,3
9. Ahold 71,3
10. Océ 69,8

En de link naar het volledige artikel over de winnaars van vorig jaar:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in