Overslaan en naar de inhoud gaan

Code d'Azur wint Tele2

Het creatief digitale bureau won een pitch die de provider uitschreef.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Margaret Kreuger, Manager Marketing Communicatie Tele2, zegt dat voor Code d&;Azur is gekozen vanwege de &;spot-on creativiteit en de sterke culturele fit.&

related partner content for mobile comes here

Tele2 heeft &;amibiteuze doelen&; gesteld voor de komende jaren en Nik Nieuwenhuijs, Managing Director van Code d’Azur, spreekt van een &;langetermijnrelatie&; en &;een fantastische kans&; om digitaal werk - campagnes, social en sales - te maken dat Tele2 gaat helpen bij het realiseren van die ambities. 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in