Code d'Azur wint Tele2
Het creatief digitale bureau won een pitch die de provider uitschreef.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Margaret Kreuger, Manager Marketing Communicatie Tele2, zegt dat voor Code d'Azur is gekozen vanwege de 'spot-on creativiteit en de sterke culturele fit.'
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Tele2 heeft 'amibiteuze doelen' gesteld voor de komende jaren en Nik Nieuwenhuijs, Managing Director van Code d’Azur, spreekt van een 'langetermijnrelatie' en 'een fantastische kans' om digitaal werk - campagnes, social en sales - te maken dat Tele2 gaat helpen bij het realiseren van die ambities.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid