Overslaan en naar de inhoud gaan

Clinic: Business for Good: hoe purpose en profit samen komen

Hoe laat ik m’n organisatie groeien in een tijd waarin er van vrijwel alles te veel is ? Kom gratis naar de clinic bij Beeckestijn!
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Miniatuurvoorbeeld
Clinic bij Beeckestijn Business School
Miniatuurvoorbeeld
Clinic bij Beeckestijn Business School

Hoe laat ik m’n organisatie groeien in een tijd waarin er van vrijwel alles te veel is en nagenoeg elk product en elke dienst een commodity is geworden? Hoe krijg ik de marktaandacht en breng deze in beweging, terwijl we haast gebukt gaan onder de information-overload? En hoe behoud ik m’n mensen, hoe vind ik nieuwe en hoe zorg ik voor maximaal werkplezier en optimale effectiviteit? Een deel van de antwoorden op deze en meer strategische organisatievragen, wordt beantwoord met de Inspirerende 40. Een studie naar de organisaties die profiteren van de Businesscase for Inspiration en daarmee kunnen groeien.

Kom gratis naar de clinic!

Beeckestijn Business School nodigt je graag uit voor de clinic 'Business for Good: hoe purpose en profit samen komen' door Joris van Zoelen op vrijdag 29 maart 2019 van 09:30 – 11:30 uur bij Beeckestijn Business School in Leusden.

Wat kun je verwachten?

Tijdens deze clinic deelt organisatiestrateeg Joris van Zoelen van adviesbureau Synergie de inzichten, achtergronden en handvatten uit de 8e editie van de Inspirerende 40. De 2018 editie waarin IKEA werd uitgeroepen tot de meest inspirerende organisatie van Nederland en Tesla de impactaward in ontvangst nam. De meest inspirerende organisaties in B2B en B2C. Het jaar ook waarin concreet werd aangetoond dat organisaties die Purpose & Profit combineren de positieve aandacht van de markt hebben. En dus de toegang tot talent, kennis, informatie en klanten die bijdragen aan de groei. De Inspirerende 40 van 2018 draagt als titel ‘Business for Good’ en gaat daarmee over hoe organisaties hun impact in de markt én de maatschappij kunnen uitbouwen.

De resultaten van de Inspirerende 40 werden eind 2018 bekend gemaakt. Hier staat een korte impressie van dat event waar de winnaars en resultaten bekend zijn gemaakt.

Exclusief voor Beeckestijn gaat Joris tijdens deze clinic nader in op de impact voor positionering, propositie en markt-/marketingstrategie.

Over Joris van Zoelen

Joris van Zoelen (creatief ondernemer en partner bij Synergie) is gefascineerd door wat mensen samen kunnen creëren, gedreven om te bouwen aan een wereld waarin organisaties succesvol zijn in purpose en profit. Hij combineert een doorbrekend optimistische benadering (“het kan wél, we gaan ontdekken hoe”) met een realistische visie op de ontwikkelkracht van organisaties en de markt. 

Joris was bij de oprichting van Synergie in 1995 en ontwikkelde samen met het team Synergie naar de strategisch partner die het bureau nu mag zijn voor organisaties die gaan voor ambitieuze impact en groei.

Een veelgevraagd spreker over de Inspirerende 40, Business for Good, purpose, organisatiestrategie, leiderschap en transformatie. Actief als voorzitter en kwartiermaker in branche- en maatschappelijke organisaties en gastdocent in de programma’s van verschillende business schools.

Joris is de afgelopen jaren betrokken bij organisaties zoals VELUX, De Jong Intra Vakanties, Heineken, ANVR, OMG, Dura Vermeer en Vrumona.

Meld je gratis aan

Kom op vrijdag 29 maart 2019 naar deze clinic bij Beeckestijn Business School. De clinic wordt gehouden van 09:30 uur tot 11:30 uur bij Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RC te Leusden. Inloop is mogelijk vanaf 09:10 uur. Meld je gratis aan!

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in