Overslaan en naar de inhoud gaan

Gratis clinic: Age of Relevance: consumententrends & technologische verandering

We nodigen je graag uit voor de clinic ‘Age of Relevance: consumententrends & technologische verandering' op vrijdag 8 februari!
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Iedereen heeft de mond vol van hoe technologie de klantenervaring radicaal aan het veranderen is. In deze clinic zal Tom de Ruyck argumenteren dat het niet de technologie het sterkst aangepast is die in dit tijdperk wint, maar het bedrijf dat het best inspeelt op snel veranderende behoeften van de klant.

Over de gastspreker
Tom de Ruyck is Managing Partner bij InSites Consulting. Hij is daar verantwoordelijk voor innovatie en het adviseren van grote merken (IKEA, Heineken etc.). Tom verzorgt per jaar meer dan 100 keynote sessies, workshops en incompany trainingen. Hij heeft al in meer dan 35 verschillende landen gesproken op grote business, marketing, technology en research events. Tom is een expert in het begrijpen van en samenwerken met consumenten en het creeren van een customer-centric organisatie. Daarnaast is Tom ook gespecialiseerd in het voorbereiden van organisaties op een toekomst vol technologische veranderingen en maatschappelijke uitdagingen.

Daarnaast is Tom docent bij Beeckestijn, bij de opleiding Customer Insight & Marketing intelligence.

Meld je gratis aan
Kom op vrijdag 8 februari 2019 naar deze clinic bij Beeckestijn Business School. De clinic wordt gehouden van 13:00 uur tot 15:00 uur bij Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RC te Leusden. Inloop is mogelijk vanaf 12:40 uur. Meld je gratis aan!

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in