Hét digital marketingevent met cases van oa. Bol.com, ANWB & Moneyou
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.


The next step in digitalisering staat centraal tijdens de tiende editie van Digital Marketing 1 Day. Ontdek alles over growth hacking, influencer marketing, block chain en marketplaces.
Keynotes zijn bekend
De keynote sprekers van deze dag zijn: Hando Sinisalu (met de best global digital marketingcases van oa. IKEA, McDonald's & Xbox), Noud van Alem (Growth hacking: hoe doe je dat nu echt?) & Sam Warnaars (How to prepare for the next big trend after mobile).
Met meer cases van oa. Moneyou, ANWB, Bol.com, Staples en het Van Gogh Museum.
Hot topics
Growth hacking, influencer marketing, maar ook block chain, marketplaces, VR & AR zijn onderwerpen die aan bod komen.
Programma
Het volledige programma, de sprekers en sessies vind je op www.digitalmarketingin1day.nl.
Aanmelden met €50,- korting
Beeckestijn Business School is kennispartner tijdens dit event en daarom profiteer je van €50,- korting op de toegangsprijs. Gebruik de kortingscode BBSDIM50 bij het aanmelden »
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid