Overslaan en naar de inhoud gaan

Gratis clinic: Web 5.0 en het effect op de Online Marketingmix

Beeckestijn nodigt je graag uit voor de clinic Web 5.0, gegeven door Patrick Petersen, op 31 augustus in Leusden.
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Miniatuurvoorbeeld
© Clinic bij Beeckestijn
Miniatuurvoorbeeld
© Clinic bij Beeckestijn

De digital marketingmix 5.0 vormt de kern van het zesde deel van bestseller Handboek Online Marketing (HOM6) en voegt een extra dimensie toe aan de uitgeholde inzet van digital marketing en de prikkelende demanding customer. Na de noodzakelijke interactie (digital marketing 3.0), brede datavergaring (4.0) vormt de digitale disruptie de kern van de vijfde generatie van digital marketing.

Patrick Petersen heeft anderhalf jaar aan het HOM6 (Boom uitgevers Amsterdam/Adfo groep) gewerkt en het crossmediale boek kent bijdragen van onder andere de directeur van Beeckestijn Hans Molenaar, kerndocent Egbert Jan van Bel en andere topexperts als Steven van Belleghem (winnaar PIM Marketing Literatuurprijs), Cor Molenaar, Mischa Coster, Henry Robben (Nyenrode Business Universiteit), Igor Beuker, Michiel Veenstra (3FM) en Wijnand Jongen (CEO Thuiswinkel.org).

Wat kun je verwachten tijdens deze clinic

- wat is Web 5.0;
- welke disruptieve ontwikkelingen ons tot een vijfde generatie van online marketing hebben gebracht;
- the demand generation: De invloed van de crossmediale demanding consumenten;
- de focus op de ultieme customer experience met inzet van mixed reality;
- de noodzaak van platformdenken;
- de revolutie in (content) engagement en klantrelaties;
- de Enterprise of Things en impact op digital marketing;
- een oefening op basis van een praktisch model uit het Handboek Online Marketing 6.

Aan het einde van de clinic zijn er 5 exemplaren van Handboek Online Marketing te winnen!

Over de spreker en auteur Patrick Petersen

Auteur, ondernemer, spreker, vlogger en docent Patrick Petersen RDM MA MSc heeft niet alleen een verleden als mislukt acteur en voetballer, maar begon vanaf 1993 - 25 jaar geleden - als een van de eerste "Webmarketeers" organisaties, zoals Gant USA, de Trendhopper Holding, Heijmans, Rabo Vastgoed, Appoint, MTV Europe, Blauwhoed, Coolcat, T-mobile, OHRA, DELTA, Nationale-Nederlanden, IKEA International, Yahoo! Asia en Hästens bedden, bij te staan in hun digitale transformatie. Als energiek self-disruptor heeft Petersen tussen 2014 en 2017 aan de London Business School & Finance en Genova Business School zijn brede kennis ge-upgraded en onderzoek gedaan naar de impact van mixed reality op de toekomstige customer experience en de digital marketingmix 5.0.

Tevens doceert Patrick al lange tijd bij Beeckestijn Business School en publiceert hij regelmatig bij diverse marketingblogs en is een veelgevraagd spreker op congressen.

Meld je nu aan!

Kom op vrijdag 31 augustus 2018 naar deze gratis clinic bij Beeckestijn Business School van 13:00 – 15:00 uur. Aansluitend zal de overhandiging van het 1e exemplaar van het Handboek Online Marketing – deel 6 plaatsvinden door Hans Molenaar.

Locatie Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RC te Leusden. Inloop is mogelijk vanaf 12.40 uur. Meld je gratis aan!

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in