Overslaan en naar de inhoud gaan

Ontdek hoe jij het maximale uit leadgeneratie kunt halen!

Hoe blijf je relevant voor je doelgroep? Kom op 19 februari 2019 naar Leadgeneration in 1 Day in Leusden en laat je inspireren!
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Hoe blijf je ook in 2019 relevant voor je doelgroep?

En hoe maak je de hoge verwachtingen waar? Leer van succesvolle bedrijven en maak de volgende stap in leadgeneration! Ontmoet sales managers, account managers, marketing managers, customer managers en ondernemers. Zowel voor B2B als voor B2C.

Leer van bedrijven zoals De Amersfoortse, LeadScope en International SOS hoe zij leadgeneratie inzetten.

Tijdens dit event krijg je nieuwe inzichten om zelf succesvoller aan de slag te gaan met leadgeneratie.

Programma

Het volledige programma, de sprekers en sessies vind je op www.leadgenerationin1day.nl.

Aanmelden met korting

Beeckestijn Business School is kennispartner tijdens dit event. Profiteer nog tot 18 december van Early Bird korting! Meld je aan »

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in