Overslaan en naar de inhoud gaan

@Breakaway winnaar van ID Award 2001

De online media campagne van Lastminute.com uitgevoerd door @breakaway is tot winnaar uitgeroepen bij de ID Award 2001.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de Lastminute.com campagne heeft aangetoond dat met de juiste inzet van interactieve media en gebruik makend van de voordelen van het medium de vooraf gestelde doelstellingen niet alleen behaald, maar zelfs overtroffen worden, zo staat in het juryrapport.

related partner content for mobile comes here

Het team van wint hiermee een volledig verzorgde reis naar het 49e International Advertising Festival in Cannes. De prijs is beschikbaar gesteld door MSN Nederland, de sponsor van de ID Award 2001. De ID Award is een initiatief van DQ&A. Digital Marketing Services.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in