Wervingscampagne BZK
Het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) begint halverwege november met een nieuwe campagne voor het werven van…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De uitingen hebben een sterk journalistieke uitstraling, waarmee de betrokkenheid en relevantie van BZK voor de samenleving worden onderstreept. De campagne is ontwikkeld door het Hilversumse bureau TMP Worldwide en is te zien in dagbladen, weekbladen, studentenbladen, op internet, intranet en jobsites. In 2002 volgt een uitbreiding naar outdoor.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Een documentaireachtige reeks persfoto's toont verschillende aandachtsgebieden van BZK, vergezeld van uitspraken van mensen in en om de foto. Het is 'werk voor BZK' om met die meningen iets te gaan doen. Zo brengt BZK de diversiteit van het ministerie in beeld, evenals de verschillende beleidsterreinen en een stukje van hoe Nederland kijkt en denkt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid