Overslaan en naar de inhoud gaan

Wervingscampagne BZK

Het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) begint halverwege november met een nieuwe campagne voor het werven van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De uitingen hebben een sterk journalistieke uitstraling, waarmee de betrokkenheid en relevantie van BZK voor de samenleving worden onderstreept. De campagne is ontwikkeld door het Hilversumse bureau TMP Worldwide en is te zien in dagbladen, weekbladen, studentenbladen, op internet, intranet en jobsites. In 2002 volgt een uitbreiding naar outdoor.

related partner content for mobile comes here

Een documentaireachtige reeks persfoto's toont verschillende aandachtsgebieden van BZK, vergezeld van uitspraken van mensen in en om de foto. Het is 'werk voor BZK' om met die meningen iets te gaan doen. Zo brengt BZK de diversiteit van het ministerie in beeld, evenals de verschillende beleidsterreinen en een stukje van hoe Nederland kijkt en denkt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in