Overslaan en naar de inhoud gaan

Zalando hoopvol in eindejaarscampagne: 'We zullen elkaar weer omarmen'

Zalando wil met de eindejaarscampagne hoop geven voor de toekomst. 'We willen naast onze klanten staan.'
Zalando
Zalando

Het nummer ‘Godspeed’ van Frank Ocean moet het gevoel van verbondenheid en saamhorigheid versterken.

related partner content for mobile comes here

Webshop Zalando heeft een campagne gelanceerd waarin de omhelzing centraal staat. Met de boodschap 'We zullen elkaar omhelzen', zegt de winkel hoop te willen geven in deze opmerkelijke tijden - ook met het oog op de feestdagen.

Creatief bureau Anomaly Berlijn, dat de campagne creëerde, probeert dat te doen met de kracht van de omarming. Die omarming komt tijdens de hele commercial terug. 'Of het nu gaat om vrienden die arm in arm lopen, een dochter die haar bejaarde vader omarmt, of stellen van alle leeftijden en geslachten en die elkaar omhelzen – de hoofdrolspelers in de campagne zijn echte mensen', zo klinkt het.

Het nummer ‘Godspeed’ van Frank Ocean moet het gevoel van verbondenheid en saamhorigheid versterken.

Saamhorigheid

Zalando zegt vooral een sociale rol te willen spelen en mikt op saamhorigheid. 'De menselijke verbondenheid vormt het centrale idee van onze eindejaarscampagne en sluit aan op onze wens om in deze moeilijke tijd naast onze klanten te staan', aldus Barbara Daliri, Senior Vice President Sales & Marketing van Zalando. 

De campagne, die werd opgenomen in onder meer Nigeria, Vietnam en Mexico, wordt de komende maanden verder verspreid via verschillende kanalen, waaronder OOH, DOOH en social media - en in alle 17 Europese landen waar Zalando actief is. 

Credits Zalando:
Campaign Management: Mona Herdener, Katharina Kämpfe, Amit Margalit
Account Management: Milena Steinke, Naomi Scholz, Mona Mohamed Adel, Leonie Knorr
Head of Creative Direction: Lydia Gries
Art Director: Andrei Khashan
Global Social Media: Natalie Wills, Marieke Nelemann, Alexandra Dröner
Credits Anomaly:
CEO & Partner: Simon Owen
Executive Creative Director: Veit Möller
Chief Strategy Officer: Amanda Feve
Business Director: David Barton
Account Director: Joanna Hirst
Project Manager: Elli Pfahler
Senior Producer: Katrin Kaiser
Strategist: Lennart Fleschhut
Creative Directors: Patrick Chambers & Delia Reyes
Copywriter: Omar Khairy

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in