Overslaan en naar de inhoud gaan

Proosten zonder alcohol moet bon ton zijn, vindt Heineken

De episode van de ‘Now you can’-campagne voor Heineken 0.0 geeft gestalte aan een veranderde houding tegenover van non-alcoholische…
Now You can Heineken
Now You can Heineken

Heineken heeft zijn nieuwe internationale merkcampagne gelanceerd met als thema: ‘Cheers with No Alcohol. Now You Can’. De commercial voor Heineken 0.0 zet neer hoe mensen zich buitengesloten voelen bij sociale evenementen als ze willen toosten met een colaatje, thee of virgin cocktail.  De kijker wordt meegenomen in een reis van historische proostmomenten, van de Vikingen langs de Roaring 20’s naar de huidige tijd. Heineken 0.0 is het alternatief dat wel wordt omarmd.

related partner content for mobile comes here

De campagne bouwt voort op de Now you Can-campagne waarbij 0.0 werd neergezet als drankje op momenten waar normaal geen bier werd gedronken, zoals in een geparkeerde auto en tijdens een werklunch.  Global brand director Bram Westenbrink van Heineken zegt dat de campagne gestalte geeft aan de veranderende houding van de maatschappij ten opzichte van alcohol. ‘Velen van ons zoeken naar alternatieven voor alcohol tijdens sociale - en avondengelegenheden. Zeker tijden periode zoals Dry January. Het non-alcoholische segment is geëxplodeerd de afgelopen vijf jaar.’

De door Publicis en Le Pub ontwikkelde campagne omvat films van 74, 30 en 15 seconden en wordt in 2022 op verschillende platforms en op tv ingezet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in