Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe DubbelFrisss-campagne: ‘Ontdek je frisse dubbel’

DubbelFrisss blijft het merk van ‘lekker gek’. ‘Het merk spoort je aan om meer uit leven te halen.’
Je frisse dubbel
Je frisse dubbel
Je frisse dubbel
Je frisse dubbel

Maandag 29 april lanceert DubbelFrisss, het merk uit het portfolio van Riedel (onder andere ook Taksi en Appelsientje), een nieuwe campagne (bureau: Hotel l’Amour). Het idee achter de reeks van drie nieuwe commercials(!) is samen te vatten als ‘Ontdek je frisse dubbel’. Dat slaat op de metamorfose die mensen (uit de jonge doelgroep van het merk) doormaken na een paar slokken DubbelFrisss. In plaats van moe, lusteloos en ‘ik ben verlegen’, veranderen ze in sportieve, vrolijke, dansende alleskunners. Hoe? Doordat hun ‘frisse dubbel’ ze even kwam oppeppen. Dit zijn de drie commercials achter elkaar:

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in