Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe 360-campagne Beemster Kaas moet 'het grote publiek' bereiken

Het duo Philip Brink en Hugo van Woerden trekt al sinds 2015 samen op voor het merk.
beemster
Twee meisjes genieten van een tosti (van Beemster Kaas).
beemster
Twee meisjes genieten van een tosti (van Beemster Kaas).

Beemster Kaas lanceert een nieuwe, grootschalige campagne waarin 'de lekkerste kaas van Nederland gevierd' moet worden. 

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Martin de Munnik

Helemaal goed deze TVC. Genieten is echte kaas. Dat laten ze goed zien. De vorige commercial ging 30 sec. over een vrachtwagen vol met melk! Daar verkoop je natuurlijk geen kaas mee. Iets meer letterlijk mensen laten genieten van het eetmoment (hoe cliché dat ook is) verhoogt onbewust de begeerte (kopieer gedrag). Maar dat is een detail.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in