Overslaan en naar de inhoud gaan

New Balance vertelt indrukwekkend jeugdverhaal van Liverpool-voetballer Sadio Mané

Hij maakte als tiener in zijn eentje de oversteek van Afrika naar Europa.

New Balance Football komt met de nieuwe campagne ‘#Unreal’, waarin een hoofdrol is weggelegd voor Liverpool FC-aanvaller Sadio Mané. New Balance is overigens de kledingleverancier van de Engelse voetbalclub.

related partner content for mobile comes here

In de video zijn verschillende jongeren en Mané zelf te zien die het indrukwekkende verhaal van de voetbalster vertellen. De campagne toont hoe Mané op 15-jarige leeftijd in zijn eentje de oversteek maakte vanuit zijn thuisland Senegal naar Frankrijk.

De voetballer maakte deze reis in de hoop zijn eerste professionele contract binnen te slepen. Mané kwam op proef in een voor hem vreemd land en continent en hij verscheen ook nog eens noodgedwongen met versleten oude schoenen en kleding.

De uitingen worden verspreid via de socialkanalen van de voetballer en New Ballance Football. Het kledingmerk stelt dat het hoopt met deze campagne jongeren te inspireren. De campagne is ontwikkeld door het bureau Zak.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in