Overslaan en naar de inhoud gaan

Vierluik meervoudige internationale GP-winnaars: ‘Reclame is te serieus geworden’

Nils Adriaans vroeg de 4 meervoudige Grand Prix-winnaars in Cannes naar hun ‘learnings’ dit jaar.
Sara Phillips, Dylan Lee en Alex Romans
Sara Phillips, Dylan Lee en Alex Romans
Sara Phillips, Dylan Lee en Alex Romans
Sara Phillips, Dylan Lee en Alex Romans

‘Je zou hopen dat de industrie wat gekker, “verrijkt er” en anders ingericht wordt dan nu het geval is – met uitvinders, filmmakers en zakenmensen in één grote, slimme denk- en doetank. Er is genoeg wat opgelost moet worden en reclame, zoals we dat kenden en veelal kennen, brengt mensen niet meer in beweging.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Kees

O jawel, hoor, reclame brengt mensen best wel in beweging. Als een bedrijf teveel of op opdringerige wijze reclame maakt, dan beweeg ik mij naar een concurrent die zich in de reclame wel netjes gedraagt. De laatste jaren ben ik om deze reden voor veel producten van merk veranderd, ook merken die ik al tientallen jaren als vaste klant blindelings kocht. (Dreft, Pickwick, Iglo, Unilever, Nivea/l'Oréal....) Zo ben ik van vaste klant, bewegende klant geworden. De kracht van reclame.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in