Vierluik meervoudige internationale GP-winnaars: ‘Reclame is te serieus geworden’
Nils Adriaans vroeg de 4 meervoudige Grand Prix-winnaars in Cannes naar hun ‘learnings’ dit jaar.
‘Je zou hopen dat de industrie wat gekker, “verrijkt er” en anders ingericht wordt dan nu het geval is – met uitvinders, filmmakers en zakenmensen in één grote, slimme denk- en doetank. Er is genoeg wat opgelost moet worden en reclame, zoals we dat kenden en veelal kennen, brengt mensen niet meer in beweging.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidO jawel, hoor, reclame brengt mensen best wel in beweging. Als een bedrijf teveel of op opdringerige wijze reclame maakt, dan beweeg ik mij naar een concurrent die zich in de reclame wel netjes gedraagt. De laatste jaren ben ik om deze reden voor veel producten van merk veranderd, ook merken die ik al tientallen jaren als vaste klant blindelings kocht. (Dreft, Pickwick, Iglo, Unilever, Nivea/l'Oréal....) Zo ben ik van vaste klant, bewegende klant geworden. De kracht van reclame.