Overslaan en naar de inhoud gaan

NRC komt met campagne 'Scherp oordelen zonder het scherp te zien'

De claim is: wie doordenkt kiest voor de diepgang, nuance en betrouwbaarheid van NRC.
NRC
NRC

In een wereld waarin steeds vaker een scherp oordeel wordt geveld op basis van vage informatie, wordt het belang van de voor NRC kenmerkende kwaliteitsjournalistiek alleen maar groter. 

Dat is het onderwerp van nieuw werk dat Ceci n’est pas un bureau maakte voor het nieuwsmedium. De campagne is vanaf deze week te zien in zo’n dertien verschillende magazines. De claim is: wie doordenkt kiest voor de diepgang, nuance en betrouwbaarheid van NRC. Deze is gekoppeld aan het aanbod van wat op dit moment de meest populaire abonnementsvorm is: de fysieke krant op zaterdag plus een online-abonnement.

related partner content for mobile comes here

 

Credits
Bureau: Ceci n’est pas un bureau
Opdrachtgever: Mira Pasveer, NRC
Art: Martin Cornelissen, Ceci
Copy: Sikko Gerkema, Ceci
Strategie & account: Gertjan Hafkamp, Ceci

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Sander van Muijen

Nieuwsgierig naar de copy. Mag deze 'scherp', redactie?

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in