NRC komt met campagne 'Scherp oordelen zonder het scherp te zien'
In een wereld waarin steeds vaker een scherp oordeel wordt geveld op basis van vage informatie, wordt het belang van de voor NRC kenmerkende kwaliteitsjournalistiek alleen maar groter.
Dat is het onderwerp van nieuw werk dat Ceci n’est pas un bureau maakte voor het nieuwsmedium. De campagne is vanaf deze week te zien in zo’n dertien verschillende magazines. De claim is: wie doordenkt kiest voor de diepgang, nuance en betrouwbaarheid van NRC. Deze is gekoppeld aan het aanbod van wat op dit moment de meest populaire abonnementsvorm is: de fysieke krant op zaterdag plus een online-abonnement.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
Spotta
Credits
Bureau: Ceci n’est pas un bureau
Opdrachtgever: Mira Pasveer, NRC
Art: Martin Cornelissen, Ceci
Copy: Sikko Gerkema, Ceci
Strategie & account: Gertjan Hafkamp, Ceci
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidNieuwsgierig naar de copy. Mag deze 'scherp', redactie?