Nerf beweegt gamers naar buiten met nieuwe merkcampagne
Nerf, de maker van speelgoedblasters, wil met een nieuwe campagne gamers uit hun luie bank trekken om buiten hun favoriete shooter-game in real-life verder te spelen. Met de coolste NERF-blasters kunnen kids hun geliefde shooters, zoals Fortnite, natuurlijk goed naspelen.
Het merk heeft daarvoor met Dept en Fantube een speciale campagne ontwikkeld die aansluiting zoekt bij de belevingswereld van deze moeilijk te bereiken doelgroep. De campagne gebruikt daarom aspecten van populaire shooters en Nederlandse game-influencers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijCommunications Director
World Press PhotoDigital Advertising Specialist
De HorecabondDe kickoff van de campagne was een GIF-shoot waarbij de influencers hun eigen GIF-stickers ontwikkelden. Elke influencer deelde vervolgens een video waarin ze hun volgers de kans gaven om een plekje te bemachtigen in de real-life Battle Royale, een populaire game-modus waarin vele spelers het tegen elkaar opnemen tot er één iemand overblijft.
Tijdens deze openluchteditie kwamen zowel de felgekleurde blasters als herkenbare elementen populaire online games terug.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid