Nars verleidt dames met romige lipst(d)ick


Seks sells, is de lijfspreuk van de Franse make-upproduct Nars Cosmetics. Het merk experimenteert regelmatig met seksueel getinte campagnes. Dit keer plaatst het een video van een smeltende lipstick die lijkt op een lichaamsdeel dat vrouwen niet hebben.
Romige structuur
‘When de nudes keep you up all night’, luidt de suggestieve tekst bij de video waarin een penis is te zien die langzaam verandert in een lippenstift. Het filmpje (bureau: Nars, Baron & Baron) op Instagram duurt zes seconden en moet levendig laten zien hoe romig de structuur is.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSToch kan niet iedereen waarderen hoe Nars zijn producten aan de vrouw brengt. De ene vindt het te plat en niet geschikt voor de doelgroep tienermeisjes. De ander - waaronder model Chrissy Teigen - ziet de humor er wel van in.
De lipst(d)ick valt op, dat zeker.
Een van vele..
De video is een van de vele provocerende uitingen van het merk. De producten hebben namen als Orgasm, The Multiple en Climax (‘Never Fake it’). En op het digitale klantenformulier staat ‘Nee, ik wil geen gratis orgasmen’.
Het merk claimt te staan voor ‘sex positivity’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid