Overslaan en naar de inhoud gaan

Nars verleidt dames met romige lipst(d)ick

Deze lippenstift doet aan iets anders denken...
Nars
Nars

Seks sells, is de lijfspreuk van de Franse make-upproduct Nars Cosmetics. Het merk experimenteert regelmatig met seksueel getinte campagnes. Dit keer plaatst het een video van een smeltende lipstick die lijkt op een lichaamsdeel dat vrouwen niet hebben.

related partner content for mobile comes here

Romige structuur

‘When de nudes keep you up all night’, luidt de suggestieve tekst bij de video waarin een penis is te zien die langzaam verandert in een lippenstift. Het filmpje (bureau: Nars, Baron & Baron) op Instagram duurt zes seconden en moet levendig laten zien hoe romig de structuur is.

Toch kan niet iedereen waarderen hoe Nars zijn producten aan de vrouw brengt. De ene vindt het te plat en niet geschikt voor de doelgroep tienermeisjes. De ander - waaronder model Chrissy Teigen - ziet de humor er wel van in.

De lipst(d)ick valt op, dat zeker.

Een van vele..

De video is een van de vele provocerende uitingen van het merk. De producten hebben namen als Orgasm, The Multiple en Climax (‘Never Fake it’). En op het digitale klantenformulier staat ‘Nee, ik wil geen gratis orgasmen’.

Het merk claimt te staan voor ‘sex positivity’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in