Overslaan en naar de inhoud gaan

Lentecampagne Lidl: 'Vlinders in je buik'

Nederland verlangt naar de lente. Lidl: 'We spelen daarop in met het 360-graden concept "Leve de Lente".'
Spring is in the air
Spring is in the air
Spring is in the air
Spring is in the air

Volgens Jorieke de Vries-Goosen, head of marketing bij Lidl, verlangde Nederland zelden zo naar de lente als dit jaar. 'We spelen daarop in met het 360-graden concept "Leve de Lente".'

related partner content for mobile comes here

Het concept vertaalt zich door in een lentebrochure vol Delicieux-producten (de luxe lijn van Lidl), en 50 recepten, en in printadvertenties in magazines en kranten, buitenreclame, radio en online uitingen. De Vries:  Voor onze social kanalen hebben we een boel verrassingen in petto. Van ei-schilderen met een officiële Bob Ross kunstenaar tot een landelijke bakwedstrijd.'

De Vries' intentie is om om heel Nederland de komende weken te voorzien van 'een stukje vrolijkheid'.

Lidl-character Thomas Acda krijgt geheel volgens de conventies van de lente vlinders in zijn buik. In de commercial (vanaf zondag on air), valt hij als een blok voor een medewerkster van Lidl (bureau: Joe Public).

 

Leve de lente, met Delicieux van Lidl!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in