Overslaan en naar de inhoud gaan

T-mobile lanceert opvolger Unlimiteds-campagne: Welkom Thuis

In de nieuwe omnichannel-campagne van de provider staat de Thuis-propositie van Internet en TV centraal.
T-mobile lanceert opvolger Unlimiteds-campagne: Welkom Thuis
T-mobile lanceert opvolger Unlimiteds-campagne: Welkom Thuis
© TBWA\Neboko
T-mobile lanceert opvolger Unlimiteds-campagne: Welkom Thuis
T-mobile lanceert opvolger Unlimiteds-campagne: Welkom Thuis
© TBWA\Neboko

Provider T-mobile lanceert een opvolger van de De Unlimiteds-campagne: Welkom Thuis. In de nieuwe campagne focust met merk zich op de Thuis-propositie Internet en TV. De Unlimited-familie laat zien dat er thuis ongelimiteerd gespeeld kan worden met alle mogelijkheden van vandaag. De nieuwe campagne is opnieuw ontwikkeld door TBWA\Neboko. T-Mobile wil potentiële klanten duidelijk maken dat ze met de thuis-services van de provider ook de kwaliteit krijgen die gewend is van de organisatie. De Pay-off luidt: Welkom bij De Unlimiteds. Welkom Thuis.

related partner content for mobile comes here

Dit is de Welkom Thuis-commercial

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Welkom Thuis met T-Mobile

De campagne

De campagne wordt uitgerold op tv, radio, buitenreclame, social media, online, CRM en in retail. 

Lees: 

Credits

Klant: T-Mobile

Bureau: TBWA\NEBOKO & TBWA\X

Productie: Halal (regie Mees Peijnenburg)

Muziek: Sizzer

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in