Overslaan en naar de inhoud gaan

Jumbo presenteert 'oogappeltje' in nieuwe tv-commercial

Het betreft de derde commercial van de hand van Hotel L'Amour.
jumbo
'En dat voor die prijs, Jumbo!'
jumbo
'En dat voor die prijs, Jumbo!'

In zijn nieuwe tv-commercial presenteert Jumbo 'de jongste telg van de familie': een appel genaamd Tessa. Jumbo: 'Ons oogappeltje Tessa is net zo lekker als een dure buitenlandse appel, maar dan zonder de reiskosten.' 

related partner content for mobile comes here

Het is de derde commercial van Jumbo uit de koker van Hotel L'Amour, sinds april het vaste reclamebureau van de supermarktketen. Daarvoor werkte het Brabantse familiebedrijf jarenlang samen met reclamebureau Alfred.

In het nieuwe reclameconstruct is nog altijd de bekende Jumbo-familie te zien, maar er is ook een rol voor medewerkers van de supermarktketen weggelegd. Ook de pay-off is nieuw: 'En dat voor die prijs, Jumbo.' De 'nieuwe campagnekoers' van Jumbo werd overigens wisselend ontvangen, zoals eerder te lezen in Campagnepraat.

De campagne is eerder deze week gelanceerd en wordt naast televisie op de online kanalen van Jumbo uitgerold. Donderdag werd bekend dat Jorieke de Vries aangesteld is als de nieuwe marketingdirecteur van Jumbo.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in