Overslaan en naar de inhoud gaan

Ilse Nederlands op vakantie in nieuwe Albert Heijn-zomercampagne

De supermarktketen presenteert variëteit aan zomeracties om klanten bij te staan tijdens de verwachte zomerfeestjes: introductie kraskaart.
Ilse Nederlands op vakantie in nieuwe Albert Heijn-zomercampagne
Ilse Nederlands op vakantie in nieuwe Albert Heijn-zomercampagne
© TBWA\Neboko
Ilse Nederlands op vakantie in nieuwe Albert Heijn-zomercampagne
Ilse Nederlands op vakantie in nieuwe Albert Heijn-zomercampagne
© TBWA\Neboko

Albert Heijn lanceert een nieuwe zomercampagne waarin een hoogzwangere Ilse met haar familie op zijn Nederlands op vakantie gaat. Sleepwagen achter de auto, kofferbak veel te vol, broodjes ingepakt: alles in orde voor een feestje op de camping. Zelfs een nakomende oma ontbreekt niet. Onder een luid ‘Comment ça va’ van de Nederlandse band The Shorts rijdt de familie richting de camping. De campagne, die de titel 'Iedere dag een zomers feestje' draagt, is ontwikkeld door TBWA\Neboko.

related partner content for mobile comes here

Inhalen feestjes

De Zaanse grootgrutter verwacht dat veel Nederlanders deze zomer feestjes in willen halen die iedereen afgelopen periode gemist heeft; zoals verjaardagen en buurt-bbq’s. De supermarktketen dringt er dan ook op aan om er overal samen een fijn feestje van te maken. Albert Heijn belooft daarvoor komende zomer ook meer dan 1.000 feestjes cadeau te geven aan iedereen die zo’n feestje gemist heeft. 

De 'Iedere dag een zomers feestje'-commercial

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Albert Heijn - Iedere dag een zomers feestje

Zomer-acties

AH kondigt een hoeveelheid acties aan om de vakantievierende Nederlander bij te staan: Stapelkorting, tweede kaartje gratis-acties voor een diversiteit aan attracties en een zogenoemd ‘Zomer-krasfeest’: Krassen voor cadeaus. Volgens de supermarktketen is dit een kraskaart die bij de boodschappen verkregen wordt en die ‘altijd goed is voor een gratis product’ of een kortingsdeal. 

In totaal zegt Albert Heijn tijdens de krasactie toe zo’n 11 miljoen cadeautjes weg te geven.

Lees ook: 

Krassen voor cadeaus-actie
Krassen voor cadeaus-actie TBWA\Neboko
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in