Overslaan en naar de inhoud gaan

Greenchoice speelt in op naderende deadline klimaatakkoord

Medewerkers van de energieleverancier geven Nederland een 'Wek-op-call'

Energieleverancier Greenchoice speelt in op de naderende deadline van het klimaatakkoord. In de nieuwe campagne benadrukken medewerkers van het bedrijf de urgentie: we hebben nog minder dan 600 dagen om de doelstellingen te halen.

related partner content for mobile comes here

Dat doen ze in bovenstaande video, de 'wek-op-call'.

Opwekken

De groene energieleverancier stimuleert particulieren om hun stroom (gedeeltelijk) zelf op te wekken. Bijvoorbeeld door zonnepanelen te huren van Greenchoice. Dit past bij de doelstellingen in het klimaatakkoord, want een van de doelen is meer gebruik maken van duurzame energie.

Evert den Boer, algemeen directeur van Greenchoice: 'Ik kan me voorstellen dat veel Nederlanders de exacte klimaatdoelstellingen niet kennen. Toch is het zorgwekkend, want alleen als iedereen de werkelijke opgave kent en eraan meewerkt, kunnen we het klimaatdoel in 2020 halen.'

'Positief activistisch'

Volgens bureau Havas Lemz sluit de campagne aan bij de 'positief activistische' toon van Greenchoice uit vorige acties. De actie begon vorige week met een persoonlijke Wek-Op-Call van Den Boer in dagbladadvertenties en een radiospot. In een online campagnevideo geven andere Greenchoice-medewerkers Nederland hun persoonlijke Wek-Op-Call. Verder staan komende tijd meer dan 200 billboards in Nederland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in