Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de tien Gouden Loeki nominaties van het derde kwartaal

Deze tv-commercials gaan op voor de Gouden Loeki 2019.
GouweLoeki
GouweLoeki

In alfabetische volgorde:

Ben - Ben er weer - 
DDB Unlimited                                  

related partner content for mobile comes here

Hans Anders  - Nergens aan vast - N=5                         

Hartstichting - Je hart ben jij - 180 Kingsday

Heineken – Krat - Cloudfactory en Publicis

Jumbo Supermarkten - Loyalty  - Alfred International

KPN - Mobiele transitie - N=5

Ministerie VWS - Zomereenzaamheid - Publicis Groupe Nederland

Plus supermarkt - Veertje - J. Walter Thompson Amsterdam

WNF - Be one with nature - WeFilm

Ziggo Sport  - Rematch -  J. Walter Thompson

Elk kwartaal kiest een onafhankelijk publiekspanel van GfK de tien favoriete commercials van dat kwartaal. Dit levert in totaal 40 kwartaalwinnaars op. Deze zijn opnieuw aan een onafhankelijk panel van GFK voorgelegd, met als resultaat deze top 10.

De winnaar van de Ster Gouden Loeki wordt voor 50 procent bepaald door het publiekspanel en voor 50 procent door het Nederlands publiek.

Dit waren de winnaars van het eerste kwartaal.
Dit waren de winnaars van het tweede kwartaal.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Kees

Op basis van de plaatjes - nee, ik ga die filmpjes echt niet bekijken - herken ik er niet één. Dat betekent dat mijn strijd tegen reclame op tv redelijk goed werkt, al zijn er bedrijven die blijven proberen zich aan mij op te dringen, met als resultaat dat ik er niets van koop. Die staan niet in die rijtje van tien.
Wat betreft Heineken, dat wel in het rijtje staat:,ik ben geruime tijd niet meer in Sourcy-reclames ("dit programma wordt mede verpest door...") beland, ook niet in die van hun eigen bier of Amstel. Of ze echt bewust minder reclame maken, of zich maar liever een poosje koest houden vanwege het Afrika-schandaal, is mij niet bekend. Hoe dan ook, na de jarenlange Sourcy-overlast koop ik voorlopig zeker geen producten van Heineken.

Atie

Plus supermarkt veertje

Jenny Netten

Wil wel stemmen op WNF - Be one with nature - WeFilm . Door dat er een Meisje van 11 Lilly zich inzet voor single use plastic straw naar bambo rietjes in dr horeca te kunnen veranderen dat is kracht .

Hetwijfvanhenk

Henk is knetter. Sorry.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in