Dit zijn de tien Gouden Loeki nominaties van het derde kwartaal
In alfabetische volgorde:
Ben - Ben er weer - DDB Unlimited
Hans Anders - Nergens aan vast - N=5
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaHartstichting - Je hart ben jij - 180 Kingsday
Heineken – Krat - Cloudfactory en Publicis
Jumbo Supermarkten - Loyalty - Alfred International
KPN - Mobiele transitie - N=5
Ministerie VWS - Zomereenzaamheid - Publicis Groupe Nederland
Plus supermarkt - Veertje - J. Walter Thompson Amsterdam
WNF - Be one with nature - WeFilm
Ziggo Sport - Rematch - J. Walter Thompson
Elk kwartaal kiest een onafhankelijk publiekspanel van GfK de tien favoriete commercials van dat kwartaal. Dit levert in totaal 40 kwartaalwinnaars op. Deze zijn opnieuw aan een onafhankelijk panel van GFK voorgelegd, met als resultaat deze top 10.
De winnaar van de Ster Gouden Loeki wordt voor 50 procent bepaald door het publiekspanel en voor 50 procent door het Nederlands publiek.
Dit waren de winnaars van het eerste kwartaal.
Dit waren de winnaars van het tweede kwartaal.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidOp basis van de plaatjes - nee, ik ga die filmpjes echt niet bekijken - herken ik er niet één. Dat betekent dat mijn strijd tegen reclame op tv redelijk goed werkt, al zijn er bedrijven die blijven proberen zich aan mij op te dringen, met als resultaat dat ik er niets van koop. Die staan niet in die rijtje van tien.
Wat betreft Heineken, dat wel in het rijtje staat:,ik ben geruime tijd niet meer in Sourcy-reclames ("dit programma wordt mede verpest door...") beland, ook niet in die van hun eigen bier of Amstel. Of ze echt bewust minder reclame maken, of zich maar liever een poosje koest houden vanwege het Afrika-schandaal, is mij niet bekend. Hoe dan ook, na de jarenlange Sourcy-overlast koop ik voorlopig zeker geen producten van Heineken.
Plus supermarkt veertje
Wil wel stemmen op WNF - Be one with nature - WeFilm . Door dat er een Meisje van 11 Lilly zich inzet voor single use plastic straw naar bambo rietjes in dr horeca te kunnen veranderen dat is kracht .
Henk is knetter. Sorry.