Overslaan en naar de inhoud gaan

Deze 10 commercials gaan op voor de Ster Gouden Loeki 2019

Het publiek kan nu stemmen op zijn favoriet.
dd
dd

De tien finalisten in willekeurige volgorde zijn:

related partner content for mobile comes here
Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Jumbo - Kerst - Alfred International

Donald Duck - Disneyland Paris & BETC Paris

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Dream Further - Nike en Wieden + Kennedy Portland

Vaas - Ohra - Joe Public

Freddie - Staatsloterij - TBWA\Neboko

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Een onvergetelijke kerst - Albert Heijn - TBWA\Neboko

Ik zorg - Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) - Publicis Amsterdam

Goed eten is samen eten - Plus - J. Walter Thompson Amsterdam

Bermtoerisme - Ohra - Joe Public

Zomereenzaamheid - Ministerie VWS - Publicis Groupe Nederland

Het publiek kan hier nu stemmen op zijn favoriet. De jaarwinnaar 2019 wordt op 13 februari bekendgemaakt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Jan

Jammer- voor mij was de Béter Horen commercial einde 2019 veruit de beste- immers deze reclame wordt gemaakt met echte klanten- en heeft mij middels hoorapperaten weer mijn eigenwaarde teruggegeven- dus een functionele reclame

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in