Overslaan en naar de inhoud gaan

Bouwbedrijf Heijmans profileert zich als 'duurzame aanvoerder' in nieuwe merkcampagne

Willen we dat Nederland een fijne woonplek blijft, moeten er grote keuzes gemaakt worden, stelt Heijmans.
heijmans
Het kan samen, als het aan Heijmans ligt.
heijmans
Het kan samen, als het aan Heijmans ligt.

Het van origine Brabantse bouwbedrijf Heijmans lanceert vandaag zijn nieuwe merkcampagne 'Het kan samen', waarmee het inspeelt op maatschappelijke uitdagingen die momenteel in de 'bebouwde omgeving' leven. 

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Martin de Munnik

Is deze vid getest? Erg lang, veel dubbelop. Vanuit een neuroperspectief kan-ie 2x zo effectief in de helft van de tijd.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in