Overslaan en naar de inhoud gaan

Twee Sabre Awards voor Nederland, beide gaan naar Bijl PR

Alleen het Rotterdamse bureau viel in de prijzen van de in totaal 17 Nederlandse nominaties.
Beeld van de twee winnende campagnes, links voor pleegzorg, rechts voor de Hartstichting
Beeld van de twee winnende campagnes, links voor pleegzorg, rechts voor de Hartstichting
Beeld van de twee winnende campagnes, links voor pleegzorg, rechts voor de Hartstichting
Beeld van de twee winnende campagnes, links voor pleegzorg, rechts voor de Hartstichting

Twee Nederlandse campagnes, beide van Bijl PR, zijn in de prijzen gevallen bij de uitreiking van de internationale Sabre Awards voor de Emea-regio. Het Rotterdamse bureau was vier keer genomineerd, in totaal waren er 17 Nederlandse nominaties.

related partner content for mobile comes here

Bijl PR won een award in de categorie Not-for-profit voor de campagne Open je Wereld van voor Pleegzorg Nederland. De campagne, die samen met Deardan & Friends werd uitgevoerd, bracht het tekort en belang van pleeggezinnen onder de aandacht bracht.

De strategie en aanpak leidden tot massale regionale en landelijke media-aandacht. In een halve dag tijd ontving Pleegzorg Nederland al 300 nieuwe informatieaanvragen.

De campagne voor de Hartstichting, over het belang van AED’s en burgerhulpverlening, werd gekozen als beste campagne in de Benelux. Hierin werd aandacht gevraagd voor het belang van een 6-minutenzone, het tijdbestek waarin hulp het beste kan plaatsvinden om levens te redden. De campagne, waarbij ook Philips en Triple Double waren betrokken, leidde ertoe dat er veel meer AED’s beschikbaar zijn in Nederland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in