Overslaan en naar de inhoud gaan

Steam wint weer aanbesteding Defensie

Bureau blijft employer branding doen.
Defensie
Defensie

De aanbesteding van Defensie is opnieuw gegund aan arbeidsmarktcommunicatiebureau Steam. Dat maakte het Ministerie van Defensie bekend na een selectie en gunningsfase. 

Steam blijft daarmee strategisch en conceptueel bureau voor de employer branding van Defensie. De vorige aanbesteding was in 2015.

related partner content for mobile comes here

Defensie moet jaarlijks ruim vierduizend mensen werven binnen zeer verschillende doelgroepen, met uiteenlopende niveaus en vakgebieden, zowel militairen als burgermedewerkers. Defensie wil met campagnes nauw aansluiten bij de belevingswereld van de wervingsdoelgroepen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in