Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe commercial van Amstel toont tips om bestelling in de horeca te perfectioneren

Serie online video's, ontwikkeld door MediaMonks, wereldwijd uitgerold.
Amstel - Practice makes perfect
Amstel - Practice makes perfect
© MediaMonks
Amstel - Practice makes perfect
Amstel - Practice makes perfect
© MediaMonks

Biermerk Amstel lanceert een internationale online-campagne. Nu er weer versoepelingen zijn aangekondigd rondom het horecabezoek, kan een bezoek aan het café volgens de brouwer opeens wat onwennig aanvoelen. Maar, zo stelt Amstel, oefening baart kunst. In de nieuwste online video serie ‘Practice Makes Perfect’, ontwikkeld door MediaMonks, deelt Amstel tips om zowel de entree als de volgende bestelling voor vrienden te perfectioneren. De bierbrouwer toont dat door thuis te oefenen hoe een biertje besteld moet worden, er (straks) weer volop genoten kan worden, in de kroeg of op het terras. 

related partner content for mobile comes here

Amstel - Practice makes Perfect

Wereldwijd gedeeld momentum

Laurent Meijer, global communications and sponsorships manager bij Amstel, onderdeel van het Heineken concern, vertelt: ‘Amstel is in meer dan honderd verschillende landen verkrijgbaar. Al die landen zetten Amstel vaak net iets anders in de markt. Door de huidige situatie en wereldwijde lockdown, denk ik dat we mogelijk voor het eerst in 150 jaar één gedeelde ‘occasion’ hebben: We mogen (binnenkort) weer naar de kroeg.’

‘Amstel draait om vriendschap; nu we het zo lang zonder vrienden om ons heen hebben moeten doen is de drang naar de kroeg groter dan ooit', zo legt Jordi van de Bovenkamp, creative director bij MediaMonks, uit: Met een serie humorvolle video’s hebben we geprobeerd te laten zien hoe hard men thuis heeft kunnen oefenen de afgelopen tijd; om weer helemaal klaar te zijn voor het echte werk. De productie werd snel op touw gezet, om op het juiste moment te kunnen  inspringen.’

De online video's zijn te zien op de social media van Amstel, in verschillende markten wereldwijd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in